Verkeersoverlast per 10 januari 2022  Meer informatie

Beleid Coronavirus

Bijgewerkt op: 03 januari 2022.

Op basis van de Coronamaatregelen van de regering hebben wij op ons kantoor enkele regels vastgesteld:

  • De intake- en informatiegesprekken vinden bij voorkeur telefonisch of met videobellen plaats.
  • De afspraken om akten te ondertekenen (passeren) en de besprekingen op kantoor gaan uitsluitend op afspraak en kunnen doorgaan met maximaal twee bezoekers per afspraak.
  • Zijn er meer dan twee personen betrokken bij de akte, dan verzoeken wij u (veelal de verkopers) om een volmacht te ondertekenen zodat u niet fysiek op kantoor hoeft te zijn ten tijde van het ondertekenen van de akte. Wij helpen u daar graag mee.
  • Kom alstublieft op tijd op uw afspraak, maar niet eerder dan 5 minuten van tevoren.
  • Graag op ons kantoor enige afstand houden van onze medewerkers. Wij geven u geen hand.
  • Onze ruimten worden continu geventileerd.
  • In de algemene ruimte van ons verzamelgebouw zoals hal, het trappenhuis en in de lift van ons verzamelgebouw is het dragen van een mondkapje verplicht.
  • Mondkapjes zijn niet verplicht in de spreekkamers van ons kantoor op de 3e etage.
  • Uw legitimatiebewijs wordt bij iedere afspraak gevraagd, zoals gebruikelijk. Deze wordt door onze medewerker gescand.
  • Wanneer u koorts heeft, verkouden bent of hoest, verzoeken wij u om een Corona zelftest te doen voordat u naar ons kantoor komt. Mocht u positief getest zijn op Corona, overlegt u dan alstublieft telefonisch met ons over de mogelijkheden (bijvoorbeeld de akte buiten ondertekenen of in uw auto, of verzetten van de afspraak), wanneer uw akte ondertekend moet worden. Vormvoorschriften zullen uiteraard in alle gevallen worden nageleefd. Per geval zal worden bekeken wat de mogelijkheden zijn.
  • Mocht u vragen hebben over de akte, de onderhandse stukken of de nota’s van afrekening willen we u verzoeken deze van tevoren aan ons te stellen via e-mail of telefoon.
  • Het kantoortelefoonnummer is overdag beschikbaar: 075-204 8181. Het is mogelijk dat uw telefoonnummer wordt genoteerd en de betreffende medewerker u later terug belt in verband met het thuis werken.

Dit beleid kan wijzigen wanneer de omstandigheden of de regelingen vanuit de Rijksoverheid ons daartoe aanleiding geven. Bedankt voor uw begrip.

Team Notariskantoor Kurk & Van der Laan te Zaandam.

Uw vragen kunt u stellen via 075-204 8181 of via info@nkvdl.nl

Helder in

juridische zaken